اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

31 فروردین 1403

English

خبر

نتایج ارزیابی اجرای طرح تحولی آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» اعلام شد

نتایج ارزیابی اجرای طرح تحولی آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» اعلام شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، صبح امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نوسازی مدارس کشور از استان‌های پیشرو در اجرای طرح تحولی آجر به آجر و پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» تقدیر شد.
فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: نتایج ارزیابی اجرای برنامه‌های پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، براساس شاخص‌های تعریف شده در ترویج و معرفی طرح و میزان جذب مشارکت‌های مردمی در تحقق اهداف پویش صورت گرفت که از مدیران کل استان‌های خوزستان، گیلان، خراسان جنوبی و کرمانشاه که به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند تقدیر به عمل آمد.
وی ادامه داد: همچنین استان‌های مازندران، ایلام، سمنان، گلستان، قزوین و اردبیل نیز، با تلاش خوبی که صورت دادند، با اختلاف کمی در رده‌های پنجم تا دهم قرار گرفتند.
همچنین همدان، چهارمحال‌و‌بختیاری، یزد، مرکزی، کردستان، آذربایجان‌شرقی، کهگیلویهو‌بویراحمد، فارس، اصفهان، شهرستان‌های تهران، کرمان، خراسان‌شمالی، هرمزگان، زنجان، بوشهر، البرز، آذربایجان‌غربی، خراسان رضوی، لرستان، سیستان و بلوچستان، شهر تهران و قم نیز در رده‌های بعدی جای گرفتند.
مهاجرانی تاکید کرد: طرح ملی آجر به آجر، فارغ از میزان تعهدات مالی، نشر فرهنگ کار خیر،  ترویج ایده جمع‌سپاری و آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مدرسه‌سازی را در نظر دارد که ایجاد شبکه داوطلبان مدرسه‌ساز و حفظ و توسعه شبکه خیرین مدرسه‌ساز از دیگر اهداف طرح ملی آجر به آجر است. 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: این طرح نیکوکارانه با همراهی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از سال گذشته کلید خورد، که در حال حاضر در قالب پویش «آجرهای مهربانی» همزمان با ماه مبارک رمضان در حال اجراست. پیش‌تر نیز پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم» و «من مادرم، بچه‌‌های ایران فرزند من»  اجرا شد که در مجموع بیش از یک میلیون نفر در قالب این پویش‌ها، بالغ‌بر هشت میلیارد تومان به امر مقدس مدرسه سازی کمک کرده‌اند.
گفتنی است، نخستین مدرسه از محل مشارکت مردم در پویش «مهر را با محرم آغاز کنیم» که در استان خوزستان خشت‌گذاری شده بود، آماده بهره‌برداری است.
هموطنان عزیز و نیکوکار می‌توانند به منظور شرکت در طرح آجر به آجر ،  با مراجعه به سایت https://ajorbajor.ir/ و سامانه "مهر مدرسه " https://ajorbajor.ir/ و یا کد دستوری #24* با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی مشارکت داشته ‌باشند.
شایان ذکر است در این نشست مجازی، صفری مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان و دیگر مسئولین نیز به حضور داشتند.


تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1400 | 1005 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری