اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

6 اردیبهشت 1403

English

خبر

در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و با حضور استاندار زنجان، خیرین مدرسه ساز زنجانی تجلیل شدند

در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و با حضور استاندار زنجان، خیرین مدرسه ساز زنجانی تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور عصر امروز پنجم اسفندماه 1399 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، علی ربیعی سخنگوی دولت، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌های سراسر کشور برگزار شد و از 1000 خیر مدرسه ساز تجلیل به عمل آمد.

در استان زنجان نیز این جشنواره که با حضور حقیقی استاندار زنجان، صفری مدیرکل نوسازی مدارس استان، مظفری مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز برگزار شد، از 14 خیر مدرسه ساز زنجانی در راستای اقدامات خیرخواهانه تجلیل شد.

استاندار زنجان در این مراسم با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان اظهار کرد: یکی از مشکلات استان زنجان، وجود شهرک‌های اقماری فاقد مدرسه است.

وی با اشاره به شهرک‌های اقماری شهر زنجان که در آن‌ها فضای آموزشی در نظر گرفته نشده است، افزود: در شهرک‌های مسکونی زنجان، انبوه‌سازی انجام شده ولی برای دانش‌آموزان ساکن در این منطقه فضای آموزشی کافی در نظر گرفته نشده است، به همین دلیل دانش‌آموزان مسافت زیادی را برای رفتن به مدرسه طی می‌کنند.

حقیقی ادامه داد: با حضور وزیر آموزش و پرورش در استان ۱۶ مدرسه ۱۲ کلاسه برای این مناطق کلنگ‌زنی شد که امیدواریم فرآیند احداث آن به زودی به اتمام برسد.

حقیقی عنوان کرد: ۶۳ مدرسه ۱۲ کلاسه در زنجان احداث می‌شود تا سرانه فضای آموزشی در زنجان بهبود پیدا کند.

شایان ذکر است در پایان از خیرین مدرسه ساز زنجانی تجلیل به عمل آمد.

تاریخ انتشار : 5 اسفند 1399 | 1224 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری