اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

31 فروردین 1403

English

خبر

در چهارمین روز از چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سه آموزشگاه در شهرستان خدابنده افتتاح شد

در چهارمین روز از چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سه آموزشگاه در شهرستان خدابنده افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، در این مراسم که با حضور بیگدلی فرماندار شهرستان خدابنده، حجت‌الاسلام بیگدلو امام جمعه موقت و رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده، افشاری بخشدار خدابنده و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار گردید، علی طاهری معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، در آیین افتتاح سه باب مدرسه در شهرستان خدابنده، تشریح کرد: مدرسه دو کلاسه شهید رجایی روستای یاراحمدلو با زیربنای 90 مترمربع، 863 متر مربع مساحت محوطه و با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 299 میلیون ریال یکی از این پروژه هاست که در کنار 11 میلیارد و 299 میلیون ریال  اعتبار دولتی طرح، بنیاد برکت نیز با تخصیص مبلغ 2 میلیارد ریال در این امر مقدس سهیم بوده اند.
وی با بیان اینکه آموزشگاه دو کلاسه شهید رجایی روستای سعدآباد با زیربنای 90 مترمربع، 202 متر مربع مساحت محوطه و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 952 میلیون ریال دومین پروژه افتتاحی امروز است، اظهار کرد: در کنار 8 میلیارد و 952 میلیون ریال اعتبار دولتی طرح، از مشارکت بنیاد برکت به مبلغ 2 میلیارد ریال سپاسگزاریم که در تکمیل این پروژه مشارکت داشته اند.
طاهری ضمن اشاره به اینکه مدرسه دو کلاسه آیت الله طالقانی روستای شهرستانک با زیربنای 90 مترمربع، 1379 متر مربع مساحت محوطه و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 320 میلیون ریال سومین پروژه ایست که امروز در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در کنار 7 میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار دولتی طرح، در این پروژه نیز بنیاد برکت با هزینه 2 میلیارد ریالی کمک شایانی در احداث این آموزشگاه داشته است.
تاریخ انتشار : 15 بهمن 1399 | 1324 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری