اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

8 اردیبهشت 1403

English

خبر

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان با نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان با نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان؛ جهانگیر صفری مدیرکل نوسازی مدارس استان در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد، ارتقای کمی و کیفی مدارس استان را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با تلاش و پیگیری های مستمر در چند سال اخیر اعتبارات استان در امر مدرسه سازی رشد چشمگیری داشته و به نوعی انقلابی در حوزه مدرسه سازی رخ داده است.
وی خداحافظی با مدارس خشتی و گلی و بخاری های غیراستاندارد، استانداردسازی و بهینه سازی مصرف سوخت و موتورخانه ها و بخاری های گازی را از دستاوردهای مهم این اداره برشمرد و گفت: مکان یابی مدارس یکی از تأکیدات در سند تحول بنیادین اموزش و پرورش محسوب می شود که در این راستا استان زنجان به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده که پیشرفت 78 درصدی داشته ایم که در صورت تأمین اعتبار در رتبه اول کشور قرار خواهیم گرفت.
این مقام مسئول با بیان اینکه در توزیع اعتبارات در سطح استان عدالت توزیعی را رعایت کرده و با بررسی های کارشناسی شده مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت برنامه ها قرار داده ایم، افزود: از خیرین استان و بنیاد برکت که سهم بسزایی در امر مدرسه سازی ایفا کرده اند، تقدیر می کنم و یکی از نتایج آن افتتاح بیش از 10 پروژه در دهه فجر امسال خواهد بود.
صفری ضمن تأکید بر این نکته که با پیگیری های انجام شده در حال حاضر هیچ پروژه رها شده یا نیمه کاره ای در سطح استان نداریم، خاطرنشان کرد: طبق مصوبات جلسات متعدد برگزار شده در مجمع خیرین پروژه استخر دانش آموزی نیز به زودی آغاز خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان فازبندی پروژه حیات طیبه با 42 کلاس و تحویل فازهای آن در سال های قبل را از برنامه های دیگر این اداره خواند و تصریح نمود: این پروژه هم در فاز پایانی و در شرف اتمام است که کل این مجموعه نیز با تجهیزات نو و نوین به نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.
وی در پایان اولویت بندی و نظارت بر بهسازی مدارس در سطح استان را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و اظهار داشت: در شهرک های اقماری هم که دچار کمبود مدارس هستیم مصوب شده است تا 63 باب مدرسه در طی سه سال احداث شود که در حال برنامه ریزی های لازم هستیم.
در این دیدار مصطفی طاهری نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته و ابراز خرسندی از موفقیت ها و دستاوردهای این اداره، در خصوص توجه به اعتبارات ملی این دستگاه و تخصیص اعتبارات متغیر استانی قول مساعد داد.

تاریخ انتشار : 9 بهمن 1399 | 1213 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری