اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

1 اردیبهشت 1403

English

خبر

امضای سه تفاهم نامه ساخت و تکمیل پروژه های خیری در استان زنجان با حضور ریس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان

امضای سه تفاهم نامه ساخت و تکمیل پروژه های خیری در استان زنجان با حضور ریس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان

امضای سه تفاهم نامه ساخت و تکمیل پروژه های خیری در استان زنجان با حضور ریس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان

متن خبر

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان، در راستای اجرای طرح آجر به آجر و  نیز طذح ملی " من مادرم بچه های ایران فرزند من"با مشارکت خیرین نیکوکار در امر مقدس مدرسه سازی ، سه  تفاهم‌نامه   در زمینه های   ساخت , احداث و تکمیل فضاهای آموزشی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان و  نیز رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساززنجان منعقد شد.

مهندس جهانگیر صفری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه که با حضور جناب آقای دکتر ملکی "ریس هیات مدیره  مجمع خیرین مدرسه ساز استان " به نمایندگی از طرف   خیرین  محترم صورت گرفت  ضمن تمجید و تشکر از اهتمام خیرین محترم در ساخت  فضاهای آموزشی  قدر دانی و ارزش گذاری به این گونه فعالیت ها را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانسته و از همت والای خیرین در این زمینه  ودر شرایط کنونی کشور تمجید و تشکر کردند. وی از اعلام آمادگی این اداره‌کل برای رفع موانع اداری و فراهم کردن هر چه بیشتر زمینه‌ مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی سخن گفت وضمن اشاره به پویش ملی   "آجر به آجر" و همچنین  طرح ملی" من مادرم بچه های ایران  فرزندان من"   که اجرا و گسترش این طرح ها زمینه  ساز  جمع آوری کمک‌های خرد هموطنان خیر و نیکوکار در امر ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی را هر چه بیشتر  فراهم آورده است.

 شایان ذکر‌ است؛ این  تفاهم نامه ها  در زمینه احداث چمن مصنوعی مدرسه استثنایی پویای شهرستان ابهر به ارزش چهار میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش  جناب آقای" مجید مرادی ،  احداث یک باب مدرسه  دوازده کلاسه با کمک  ده میلیارد ریالی  خیر بزرگوار  جناب آقای " حسین مختاری زنجانی در شهرک شهرآرا زنجان و نیز  تکمیل  استخر دانش آموزی  شهرک کارمندان زنجان  با کمک های  نیکوکارانه  " مجمع خیرین استان  زنجان" به مبلغ شش میلیارد ریال و به وسعت  بیش از 1900 متر مربع  منعقد و  عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار : 20 دی 1399 | 942 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری