اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

30 فروردین 1403

English

خبر

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه شیخلر انگوران از توابع استان زنجان

مدرسه ۳ کلاسه نوین مهر واقع در روستای شیخلر استان زنجان با حضور جناب آقای مهندس نجفی افشار نماینده محترم سازمان نوسازی مدارس کشور و خیر محترم مدیر کل بانک اقتصاد نوین افتتاح گردید.

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه شیخلر انگوران از توابع استان زنجان
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، صبح پنجشنبه مدرسه ۳ کلاسه نوین مهر با حضور آقای مهندس افشار نماینده محترم سازمان نوسازی مدارس کشور، جناب آقای مهندس جهانگیر صفری مدیر کل اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، جناب آقای بلگوری مدیر کل بانک اقتصاد نوین به همراه هیئت همراه، امام جمعه محترم انگوران، خاتمی، نماینده محترم مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید. در این مراسم صفری با حضور در پشت تریبون، ضمن خوشامد گویی به مهمانان گرامی از خیر محترم این پروژه، بانک اقتصاد نوین تقدیر و تشکر نمود و ابراز داشت مدرسه سازی به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته ضمن ارزش معنوی باعث رشد و اعتلای دانش در کشورمان شده و یکی از بهترین اعمال در راه خدمت به وطن میباشد. وی در مورد این پروژه گفت: مساحت محوطه این مدرسه 1295 و زیر بنای آن ۳۰۸ متر مربع میباشد. کل اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدرسه ۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال میباشد که از این مقدار ۱ میلیارد ریال آن توسط خیر محترم، بانک اقتصاد نوین بوده است. در ادامه از جناب آقای بلگوری مدیر عامل محترم بانک اقتصاد نوین دعوت به سخنرانی شد. ایشان ضمن تشکر از اداره کل نوسازی مدارس و مهندسین و پیمانکار ساخت این مدرسه بیان نمود که بانک اقتصاد نوین جزو بانکهایی است که ارزش خاصی به محرومیت زدایی علی الخصوص مدرسه سازی و رشد و ترقی دانش فرزندان این مملکت قائل میباشد و جزو یکی از سیاست های مهم این بانک میباشد. همچنین وی قول همکاری های بیشتر در زمینه ساخت مدارس در روستاهای اطراف را مسوولین استانی داد. در ادامه خاتمی، نماینده عزیز این شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات تک تک عوامل ساخت و افتتاح این پروژه اظهار داشت اداره کل نوسازی مدارس استان در سالیان اخیر علی الخصوص پس از به روی کار آمدن جناب آقای مهندس صفری پیشرفت های بسیار خوبی در زمینه ساخت و تحویل فضاهای آموزشی به مردم استان زنجان داشته است. در انتهای این مراسم خیر محترم هدایایی که شامل پک کامل لوازم مدرسه به کل دانش آموزان این مدرسه اهدا نمود.
تاریخ انتشار : 25 مهر 1398 | 2171 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری