اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 فروردین 1403

English

خبر

آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 98-99 در استان زنجان

سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دوشنبه به طور رسمی با نواخته شدن زنگ مدرسه دخترانه رضوان توسط دکتر کمره ای معاون وزیر آموزش و پرورش کشور در استان زنجان آغاز شد

آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 98-99 در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، جناب آقای دکتر کمره ای معاون محترم وزیر آموزش و پرورش کشور با حضور در دبیرستان دخترانه رضوان زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.
در مراسم آیین بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۹۹-۹۸ که با حضور صفری رئیس اداره کل نوسازی مدارس استان، دکتر حقیقی استاندار محترم، حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر رفیعی شهردار محترم، فرماندار و رئیس آموزش و پرورش استان برگزار گردید، حجت الاسلام خاتمی طی سخنانی از زحمات مدیران کل آموزش استان ائم از آموزش و پرورش و نوسازی مدارس به جهت آماده سازی مراسم و مدارس استان تشکر نمود و از نقش دانش آموزان بالاخص دختران دانش آموز به عنوان مادران و مدیران آینده در حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و تروج آن در خانواده سخن گفت. همچنین جناب آقای دکتر کمره ای با رساندن سلام و پیام مخصوص وزیر محترم آموزش و پرورش به دانش آموزان استان زنجان از مصادف شدن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس به نیکی یاد کرده و از دانش آموزان و اولیا آنان خواست تا هرچه بیشتر با سبک زندگی شهیدان و رزمندگان جنگ تحمیلی آشنا و سعی در استفاده عملی از فضائل اخلاقی و سیره شهدا در زندگی شخصی و اجتماعی خود نمایند. در انتهای این مراسم از تعدادی از خانواده های شهدا، آموزگاران و دانش آموزان نمونه با اهدای یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.
تاریخ انتشار : 1 مهر 1398 | 1500 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری