اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

7 اردیبهشت 1403

English

خبر

آموزشگاه خیرساز برادران شهید کاظمی زنجان افتتاح شد.

در اولین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، آموزشگاه خیرساز برادران شهید کاظمی با حضور معاون فرهنگی پرورشی وزیرآموزش وپرورش ، استاندار زنجان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

آموزشگاه خیرساز برادران شهید کاظمی زنجان افتتاح شد.

در اولین روز از ایام الله مبارک دهه فجر، آموزشگاه خیرساز برادران شهید کاظمی با حضور معاون فرهنگی پرورشی وزیرآموزش وپرورش ، استاندار زنجان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان  در این مراسم مهندس درویش امیری استاندار زنجان ا اشاره به  اهمیت مشارکت های مردمی در توسعه آموزش و پرورش گفت : خیرین همواره در استان زنجان در عرصه های مختلف خوش درخشیده و یاریگر حوزه تعلیم و تربیت بوده اند  و روحیه مشارکت پذیری در مردم زنجان نهادینه شده است.



استاندار زنجان افزود : معماری فرهنگی جامعه و تقویت بنیان های فکری و عقیدتی ازکارکرد های مهم و اساسی مدارس است و در واقع سرنوشت کشور از همین نهاد مقدس پایه ریزی می شود.



مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز در این آئین با اشاره به اهمیت نظارت های دقیق در حوزه مدرسه سازی گفت : این آموزشگاه 12 کلاسه در زمینی به مساحت 3600 متر مربع و با زیربنای 1665 متر مربع و با اعتباری بالغ بر  17 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و همچنین مشارکت خیر احداث شده است.



مهندس عسگری همچنین افزود : روح تکریم و قدرشناسی از خیرین همواره در اولویت برنامه های این اداره کل قرار دارد و در این راستا همواره در اجرای برنامه های فرهنگ سازی نگهداری صحیح از مدارس  پیشگام بودن را افتخار خود می دانیم.



شایان ذکر است در حاشیه این مراسم دانش آموزان با اجرای آیین میثاق مدرسه نو و قرائت سوگند نامه در پیشگاه خداوند متعال متعهد شدند که حفظ و نگهداری مدرسه نوساز کوشا بوده و برای قدردانی از خیر و مسئولین امانتدار خوبی برای این نهاد مقدس باشند.

    
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1395 | 2242 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری