اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 فروردین 1403

English

خبر

هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه بزینه رود برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه بزینه رود با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فرماندار شهرستان خدابنده ، امام جمعه منطقه بزینه رود و جمعی از خیرین مدرسه ساز منطقه در سالن انقلاب شهر زرین رود برگزار شد .

هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه بزینه رود برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه بزینه رود با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان ، فرماندار شهرستان خدابنده  ، امام جمعه منطقه بزینه رود و جمعی از خیرین مدرسه ساز منطقه در سالن انقلاب شهر زرین رود برگزار شد .در این مراسم مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه سرمایه های اصلی هر جامعه ای را نیروی انسانی متخصص و پویای آن جامعه تشکیل میدهد گفت : برای پرورش نیروی انسانی متهصص و متبحر باید بستر آموزش مناسب و تحصیل دانش و دانایی را فراهم نمود و این مهم در سفارشات بزرگان نیز بسیار مورد تاکید قرار گرفته است .

سیدالبرز حسینی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که فرمودند : ایران را سراسر مدرسه کنیم افزود : این جمله خود گویای اهمیت ویژه علم آموزی و مدرسه سازی است که بنیانگذار کبیر انقلاب معتقد بودند سراسر ایران باید مدرسه شود .وی همچنین اظهار داشت : مشارکت در امر مدرسه سازی حتی به اندازه اضافه کردن یک آجر به دیوار مدرسه بسیار کار ارزشمند و مقدسی است که یک قدم در راسای پیشرفت فرزندان و به تبع آن جامعه برداشته ایم . مهندس حسینی در ادامه با بیان اینکه مردم باید بدانند که اعتبارات دولتی هیچگاه به تنهایی پاسخگوی نیاز آموزش و پرورش نخواهد بود ابراز امیدواری کرد : خیرین بتوانند همواره در اتمام پروژه های نیمه تمام دولتی با عنایت ویژه به شعار سال ، همدل و همزبان در کنار دولت همکاری نمایند .وی با اشاره به وجود 384 باب فضای اموزش با 116 هزار مترمربع موجود در شهرستان خدابنده ادامه داد : از این میزان تعداد 77 فضای در منطقه بزینه رود  میباشد که 28 فضای ان دارای استحکام نسبی ، 8 فضا نیازمند تخریب و بازسازی و 43 مورد آن هم نیازمند مقاوم سازی است .

مهندس حسینی در پایان سخنان خود به نهادینه شدن فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری تاکید نمود و خاطرنشان ساخت : هر چقدر در راستای گسترش این فرهنگ مقدس تلاش کنیم باز هم کم است و هر کس به اندازه توان خود باید قدمی در این راه بردارد . خاطر نشان می سازد این مراسم با مشارکت 150 میلیون ریالی خیرین اجرای سرود دانش آموزی و ... پایان یافت .

تاریخ انتشار : 31 فروردین 1394 | 2633 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری