اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

7 اردیبهشت 1403

English

خبر

هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سجاسرود برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه سجاسرود از توابع شهرستان خدابنده با حضور فرماندار ، مسئولین استانی و شهرستانی و نیز جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد .

هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سجاسرود برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه سجاسرود از توابع شهرستان خدابنده  با حضور فرماندار ، مسئولین استانی و شهرستانی و نیز جمعی از خیرین مدرسه ساز برگزار شد .

دراین مراسم علی اکبر فاضلی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اینکه مقوله علم و تحصیل دانش در اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت : هدف از بعثت انبیا الهی نیز تربیت و تزکیه انسانها می باشد که پرورش را مقدم بر آموزش دانسته اند .

وی افزود : دانایی زمینه ساز توانایی هر فرد است و پیشرفت کردن و قدرتمند بودن جوامع از مدارس آغاز می شود .



فاضلی با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت هر کشوری از بستر آموزش و پرورش آن کشور بنا نهاده می شود خاطرنشان ساخت : دروازه توسعه ، آموزش و پرورش و دروازه علم و دانش ، مدارس هستند .

وی همچنین در ادامه با اشاره به شعار سال گفت : مردم باید همدل و همزبان با دولت در راستای توسعه یافتگی جامعه قدم بردارند و به فرموده مقام معظم رهبری با همکاری های گسترده در کنار دولتمردان با مشارکت در مدرسه سازی در پیشرفت جامعه سهیم باشند .

 مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان با بیان اینکه فضاهای آموزشی مناسب و برخورداری از تجهیزات توین آموزشی از ارکان اصلی و بسیار مهم و اساسی آموزش و پرورش هستند گفت : هر چقدر این دو رکن اساسی را مورد توجه و اهمیت قرار دهیم همانقدر به پرورش نیروی انسانی متبحر و متخصص اهمیت داده ایم .

وی همچنین اظهار داشت : در حال حاضر نگهداری فضاهای موجود آموزشی مهمتر از احداث فضاهای جدید می باشد و هر فرد خیری اگر بتواند در حد توان خود در نگهداری مدارس کمک کند قطعا کمک شایانی نموده است .

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در پایان سخنان خود گفت : در سطح استان زنجان تاکنون 258 مدرسه با یک هزار و پانزده کلاس درس با اعتباری بالغ بر 194 میلیاردتومان توسط خیرین ایجاد شده است .



در ادامه این مراسم عباس محمدی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود نیز با ارائه گزارش از عملکرد آموزش و پرورش این منطقه تعلیم و تربیت را بالاترین وظیفه انسانی دانست و گفت : توجه به تعلیم و تربیت موجب رشد عقل و تقویت خردورزی است و برای نیل به اهداف متعالی انسانی باید بستر تعلیم و تربیت را تقویت نمود .

 وی افزود : مدرسه سازی هم سرمایه گذاری معنوی برای آخرت و هم سرمایه گذاری بر روی منابع انسانی در این دنیا ست که موجبات شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می آورد .

محمدی با اشاره به اینکه مدرسه مکانی است که اصول انسانی در نهاد کودکان نهاده می شود اظهار داشت : هدف از مدرسه سازی ، انسان سازی است و انسان سازی یک اصل است .

این مقام مسئول با تاکید بر فعالیت هر چه بیشتر مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه سجاسرود از مشارکت فرهنگیان در مدرسه سازی نیز تقدیر کرد و خاطر نشان ساخت : مشارکت خیرین در به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام می تواند بسیار تاثیرگذار باشد .

وی با اشاره به اینکه از 65 فضای آموزشی موجود در منطقه سجاسرود 27 باب مستحکم می باشد خاطرنشان ساخت : تعداد 30 فضا نیازمند تخریب و بازسازی و 8 فضا هم نیازمند مقاوم سازی است که میتوان با جذب مشارکت خیرین در این راستا اقدامات موثری انجام داد .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود همچنین ادامه داد : در زمینه استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس نیز تاکنون 11 مدرسه در قالب 43 کلاس درس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال اقدام شده است .

این مراسم که همراه با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به مبلغ 16 میلیون تومان بود، در ادامه با اجرای سرود دانش آموزی و تجلیل از خیرین مدرسه ساز که در سالهای گذشته فعالیت نموده اند پایان پذیرفت .




​​

   
تاریخ انتشار : 27 فروردین 1394 | 5090 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری