اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

9 اردیبهشت 1403

English

خبر

در بیانیه پایانی گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور؛ بر استفاده از فناوری‌های نوین با روحیه انقلابی و تفکر جهادی در امر خطیر و مقدس مدرسه‌سازی تاکید شد

در بیانیه پایانی گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور؛ بر استفاده از فناوری‌های نوین با روحیه انقلابی و تفکر جهادی در امر خطیر و مقدس مدرسه‌سازی تاکید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛در بیانیه پایانی گردهمایی دو روزه مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها، بر استفاده از فناوری‌های نوین با روحیه انقلابی و تفکر جهادی در امر خطیر و مقدس مدرسه‌سازی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است:

 

مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس سراسر کشور در پایان گردهمایی دو روزه خود که مصادف با ایام نورانی شعبان المعظّم و سالروز تولد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بوده است، ضمن تبریک این ایام بر نکات زیر تأکید می‌نماید:

  1. توفیقات الهی نصیبمان شد تا مقارن با ایام مبارک ماه شعبان‌المعظم و در آستانه حلول سال نو و ماه مبارک رمضان که نوید نو‌شدن و تازه شدن برای ایجاد تغییرات و تحول در امور و کسب موفقیت‌های بیش از پیش را در بر دارد، گردهم آییم تا با بررسی عملکرد یکساله خویش و مرور برنامه ها در سال 1402، با انرژی و انگیزه‌ای مضاعف در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاصه هدف والای جهاد مدرسه سازی در دوره جدید گام برداریم.
  2. برآنیم تا با عنایت به منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با در نظر ‌گرفتن مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همراه با سیاست­های دولت خدمتگزار و توصیه‌های اکید رییس محترم سازمان مبنی بر استفاده از فناوری‌های نوین، با روحیه انقلابی، تفکر جهادی و همیاری و همکاری گسترده با عوامل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، به ویژه خبرگزاری ­ها و رسانه ها در مسیر پوشش رسانه ای طعم شیرین خدمت، تکریم و تجلیل از مقام والای خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و خدمت به امر خطیر و مقدس مدرسه‌سازی کوشا باشیم.
  3. رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر کارآفرینان و تولیدکنندگان با اشاره به برنامه توسعه هفتم، اولویت کشور را رشد سریع و مستمر اقتصادی توأم با عدالت دانستند. بنابراین، از مدیران و همراهان حوزه مدرسه ­سازی می‌خواهیم با برنامه ریزی هدفمند و دقیق، زمینه‌های لازم برای تحقق عدالت آموزشی را فراهم سازند تا شاهد تحولات روزافزون در نظام تعلیم و تربیت باشیم.
  4. ضمن اعلام همدردی با هموطنان مناطق زلزله زده شهرستان خوی، جهت استمرار روند آموزش دانش آموزان در این مناطق از همه مدیران، خیرین و گروه­های جهادی می‌خواهیم از فرصت تعطیلات عید نوروز برای آماده سازی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی  جهت استقرار آموزش و تداوم روند تعلیم و تربیت در این مناطق، بیش از پیش اهتمام ورزند.
  5. شایسته است مدیران کل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان­ها ضمن تعاملات وسیع با استانداری‌ها، سازمان‌ها، دستگاه ­ها، ارگان­ها، مسئولان، خیرین، موثرین و جهادگران مرتبط با حوزه مدرسه­ سازی به ویژه ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها، نسبت به حمایت ویژه از تلاشگران این عرصه و تلاش برای نیل به آرمان‌های سازمانی اهتمام فرمایند.
  6. ضمن محکومیت اقدامات دشمنان نظام و انقلاب که با همراهی برخی  عناصر فریب خورده  داخلی اقدام به مسمومیت و بدحال نمودن تعدادی از فرزندان و دانش ­آموزان عزیزمان نموده ­اند، پیرو فرامین مقام معظم رهبری خواستار پیگیری جدی و دستگیری و مجازات عوامل این اقدامات پلید هستیم.

از خداوند منان برای تمامی دست­اندکاران و خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون مسالت داریم.

 

گفتنی است گردهمایی دو روزه مسئولان روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کل کشور طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 اسفند در محل سازمان نوسازی مرکز برنامه ریزی شد. گفتگو با مدیران ستادی و برگزاری جلسات آموزشی با حضور اساتید دانشگاه  در این دوره مورد توجه قرار گرفت.

تاریخ انتشار : 22 اسفند 1401 | 338 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری