اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان
Department renovated schools in Zanjan province
مطالب
1- آگاهی از سیاستها و خط مشیهای سازمان متبوع و سازماندهی و هدایت و کنترل فعالیتهای واحد تحت سرپرستی.
2- تهیه و تنظیم برنامه برای اجرای مطلوب و پروژههای ساختمانی ، تجهیزاتی مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی استان در قالب اعتبارات تخصیص یافته و نقشههای مصوب.
3- برنامهریزی و برآورد مالی موردنیاز طرحها و پروژهها طی دوره برنامه و منابع تأمین آنها با استفاده از امکانات استان.
4- اتخاذ تدابیر لازم بمنظور تهیه و تنظیم طرحهای عمرانی و تعیین اولویت جهت اجراء طرحها در چارچوب بودجه مصوب با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه.
5- برنامهریزی ، ساماندهی و اعمال کنترل در زمینه جلب مشارکتهای مردمی و غیر دولتی در
امر مدرسهسازی.
6- اخذ اطلاعات مربوط به شرایط اقلیمی ، اقتصادی ، اجتماعی ( رشد ، بافت جمعیت ) مناطق مختلف استان بمنظور شناسائی وضع موجود و تعیین نوع و تعداد تجهیزات فضاهای آموزشی و پرورشی مورد نیاز حال و آینده در قالب تهیه برنامه کوتاه و بلند مدت.
7- نظارت کلی بر اجرای دقیق خطمشیها و مقررات و دستورالعملهای لازم الاتباع سازمان متبوع و روند اجرای برنامه از طریق اخذ گزارشها.
8- نظارت برنامهای بر مصرف اعتبارات طرحها و پروژهها و اعلام نتایج حاصله به سازمان متبوع.
9 -نظارت بر فرآیند رسیدگی به صورت وضعیتهای موقت و قطعی و کارکردها و تشکیل کمیسیونهای رسیدگی به علل تأخیر پیمانکاران.
10-کنترل نهائی سقف اعتباری قراردادها و پیشبینی میزان کسری اعتبارات و اعلام مراجع استانی و سازمان متبوع برای تأمین منابع موردنیاز.
11- نظارت بر تنظیم شناسنامه ساختمانهای آموزشی و زمینهای با کاربری آموزشی در سطح استان.
12- نظارت بر حسن اجرای امور مالی ، اداری ، استخدامی ، و رفاهی کارکنان حوزه تحت سرپرستی.
13- رسیدگی به درخواستها و شکایات افراد حقیقی و حقوقی از واحدها و کارکنان و اهتمام بر رفع معضلات و پیگیری تا حصول نتیجه.
14- مقایسه گزارشهای حاصله از نحوه عملکرد واحدهای تابعه وارائه رهنمود در زمینه تغییراتی که در راستای بهرهوری و بهبود مدیریت و افزایش توان اجرائی میبایست صورت پذیرد.
15- تقویت واحد اطلاعرسانی واخذ تصمیم در زمینه چگونگی ارتباط با رسانههای گروهی و انعکاس فعالیتها در چارچوب خط مشیهای عمومی سازمان.
16- پیگیری لازم پیرامون اجراء صحیح و بموقع امور مربوط به تعمیرات – نوسازی مدارس در سطح استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش ذیربط.
17- صدور دستور در زمینه ایجاد هزینه و پرداختهای موردنیاز و تأیید و امضاءاسناد و مدارک و حوالههای مربوطه طبق مقررات.
هماهنگی با استانداری در زمینه فعالیتها و وظایف محوله و اتخاذ تدابیر لازم در مواجه با بحرانهای ناشی از حوادث طبیعی از قبیل سیل – زلزله و ...
درحال حاضر مدیریت این اداره کل را جناب آقای مهندس حمیدرضا اسلامی برعهده دارند که شماره تماس با ایشان 02433034528 می باشد
آخرین اخبار