اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

6 اردیبهشت 1403

English

خبر

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان از بهره‌برداری از ۴۳۰ کلاس درس در سه سال اخیر خبر داد

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان از بهره‌برداری از ۴۳۰ کلاس درس در سه سال اخیر خبر داد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جهانگیر صفری مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان در آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی حیات طیبه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مقامات استانی برگزار شد اظهار کرد: اعتبارات عمرانی این اداره کل از سال 1396 تاکنون با رشد 5.5 برابری به بیش از 56 میلیارد تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه رشد اعتبارات موجب سرعت بخشیدن به روند ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان شده است از حذف مدارس خشتی و گلی در سال گذشته همزمان با سراسر کشور خبر داد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه سیستم گرمایشی بیش از 1029 مدرسه با 3865 کلاس درس را استانداردسازی کرده‌ایم، افزود: تخریب و بازسازی بیش از 199 مدرسه تخریبی و مقاوم سازی بیش از 40 باب مدرسه نیازمند به مقاوم سازی در سطح استان نیز از عملکردهای این اداره کل بوده است.
صفری به پیشرفت 75 درصدی در استقرار و اجرای سامانه مکان یابی فضاهای آموزشی اشاره و ابراز امیدواری کرد با فعالیت‌های صورت گرفته استقرار پایلوت این طرح در استان تا موعد مقرر به اتمام می رسد.
 وی همچنین به بهره برداری از 85 پروژه با 430 کلاس درس و اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان از سال 1397 اشاره کرد و یادآور شد: 23 پروژه با 110 کلاس درس از این تعداد جزو پروژه های نیمه تمام و رها شده بودند که در سه سال اخیر تکمیل شدند.
مدیرکل نوسازی مدارس زنجان در خصوص پروژه حیات طیبه زنجان به نام "سردار شهید سلیمانی" نیز یادآور شد احداث این مجتمع با حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و تامین اعتبار صورت گرفته، با 42 کلاس درس و زیربنای بیش از 8 هزار و  160 مترمربع و هزینه ای بالغ بر 22 میلیارد 700 میلیون تومان تحویل آموزش و پرورش شد.
صفری همچنین به دو پروژه دیگر که امروز با حضور دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به بهره برداری رسید اشاره و تصریح کرد: پروژه 10 کلاسه  "دکتر شقاقی"، 14 سال بود که به صورت نیمه کاره رها شده بود که از سال گذشته با تامین اعتبار صورت گرفته عملیات تکمیل آن آغاز شد و امروز تحویل دانش اموزان عزیز شد.
همچنین مدرسه شادروان " احمد مهدوی" نیز با 9 کلاس درس پروژه مشارکتی دیگری بود که افتتاح شد.
تاریخ انتشار : 30 بهمن 1399 | 1219 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری