اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

6 اردیبهشت 1403

English

خبر

در آخرین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دو آموزشگاه در شهرستان های ابهر و خدابنده افتتاح شد

در آخرین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دو آموزشگاه در شهرستان های ابهر و خدابنده افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان؛ در ادامه پروژه های افتتاحی اداره کل نوسازی مدارس استان در دهه مبارک فجر، آموزشگاه 12 کلاسه شهید سلیمانی عترت و عبرت ابهر با حضور استاندار زنجان، نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ابهر، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین دیگر افتتاح شد.

علی طاهری معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان در ابتدای این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، تشریح نمود: آموزشگاه 12 کلاسه شهید سلیمانی عترت و عبرت ابهر با 1423 مترمربع زیربنا، 2143 مترمربع مساحت محوطه با هزینه ای بالغ بر 48 میلیارد و 3 میلیون ریال امروز به بهره برداری می رسد که از کل این اعتبار، 8 میلیارد ریال آن توسط بنیاد برکت تأمین شده است که جای تقدیر ویژه دارد.

آموزشگاه 6 کلاسه عفت روستای توزلو خدابنده دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور نماینده شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره راه و ترابری خدابنده و دیگر مسئولین در آخرین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

ناصر تیموری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن تبریک ایام در این خصوص اظهار داشت: این آموزشگاه دارای 533 مترمربع زیربنا و 1335 مترمربع محوطه می باشد که با اعتبار دولتی 25 میلیارد و 507 میلیون ریالی احداث و امروز افتتاح می شود.

لازم به ذکر است در پایان ضمن تقدیر از مهندسان ناظر پروژه و پیمانکاران طرح، از بخش های مختلف این آموزشگاه ها نیز بازدید به عمل آمد.

تاریخ انتشار : 21 بهمن 1399 | 1281 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری