اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 اردیبهشت 1403

English

خبر

با حضور مسئولین صورت گرفت: برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندس و تقدیر از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس زنجان

مراسم بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس باحضور شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، اسلامی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، نظری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان،جمعی از مهندسین اداره کل، بازنشستگان و پیمانکاران در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

با حضور مسئولین صورت گرفت: برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندس و تقدیر از مهندسین اداره کل نوسازی مدارس زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان،سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز مهندس، تصریح کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان در حیطه انجام وظایف سازمانی خود از جمله دستگاه های فعال و پیشرو بوده که جا دارد قدردان زحمات تمامی مهندسین و همکاران این اداره کل باشیم.

وی با اشاره به مسیر توسعه حرفه‌ای مهندسی، گفت: مهندسی امروز دانشی است که هر کاری را میتواند به سرانجام برساند.

 شعاعی اضافه کرد: بحث مستندسازی از اهمیت بالایی برخوردار است و لازمه داشتن رویکرد های خلاقانه و نوآورانه، نحوه مستندسازی و انتشار این رویکرد ها است که بایستی جایگاه ویژه ای برای آن تعریف نماییم.



حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز ملی مهندس، گفت: بالاترین افتخار ما این است که در امر مقدس مدرسه‌سازی دخیل هستیم و نتیجه این کار داشتن سهم کوچک در زمینه رشد و تربیت آینده سازان این مرز و بوم است.

 اسلامی در ادامه با ارائه گزارشی مختصر از عملکرد اداره کل نوسازی در طول سال اضافه کرد: همکاران پرتلاش ما در سال ۱۴۰۱،  ۱۶ پروژه با استعداد ۱۱۲ کلاس درس و همچنین یک سالن ورزشی ویژه معلولین به بهره برداری رسانده و همچنین به تجهیز این فضاها پرداختند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین خاطرنشان کرد: در طول سال ۱۰۵ هزار متر مربع محوطه مدارس استان آسفالت و همچنین ۵۶ هزار متر مربع بام مدارس نیازمند عایق کاری ایزوگام گردید.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر نیز به طور همزمان با سراسر کشور، ۷ پروژه آموزشی استان زنجان به بهره برداری رسید و همچنین ۱۳ پژوهشسرا در سطح استان تجهیز شدند.

 اسلامی اظهار داشت: علاوه بر پروژه هایی که متعهد هستیم، چندین پروژه نیز خارج از تعهد سازمانی، به بهترین نحو و بالاترین کیفیت راهبری کرده‌ایم.

 این مقام مسئول در پایان ابراز داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در جشنواره شهید رجایی در زیر گروه توسعه و عمران رتبه دوم را در استان کسب کرد و این موفیقت ها نتیجه زحمات تمامی همکاران و مهندسین عزیز اداره کل نوسازی مدارس استان است.



حامد نظری رئیس نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام، تصریح کرد: مجموعه نوسازی مدارس استان زنجان یکی از فنی ترین ادارات در استان است و تمامی مهندسین آن به روز و پای کار هستند که سازمان نظام مهندسی همواره از پتانسیل این اداره استفاده می کند.

شایان ذکر است در پایان از تمامی مهندسین این اداره کل، بازنشستگان، و مهندسین پیمانکار، با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

تاریخ انتشار : 6 اسفند 1401 | 1021 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری