اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 اردیبهشت 1403

English

خبر

افتتاح متمرکز ۱۰ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در استان زنجان

آیین افتتاحیه متمرکز ۱۰ چمن مصنوعی در استان زنجان با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

افتتاح متمرکز ۱۰ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در آیین افتتاحیه متمرکز ۱۰ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی که در مدرسه علامه طباطبایی زنجان برگزار شد، با اشاره به پیشرفت روزافزون مدارس استان در زمینه‌های مختلف از جمله ورزشی، اظهار کرد: با توسعه اماکن ورزشی در ایجاد روحیه و سرگرمی سالم گام‌ برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه با هویت ایرانی، اسلامی و استفاده از توانمندی‌ها و مهارت‌هایی که دانش‌آموزان کسب خواهند کرد، روزبه‌روز پیشرفت بیشتری خواهیم کرد، افزود: سلامت جسمی و روحی و روانی و ایجاد نشاط، باعث آمادگی دانش‌آموزان و تلاش بیشتر در عرصه تحصیل و تذهیب خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اهداف راه‌اندازی چمن‌های ورزشی در برخی مدارس استان، تصریح کرد: باید مدیران مدارس تمهیداتی بیاندیشند تا بچه‌های محل‌های اطراف در ساعاتی که مدرسه تعطیل هست نیز، بتوانند از امکانات موجود (چمن ورزشی) استفاده کنند تا بتوانند طعم عدالت در توزیع خدمات را بچشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری اردو به افزایش روحیه نشاط در دانش‌آموزان کمک می‌کند؛ بنابراین باید اقداماتی از این دست انجام شود.

شایان ذکر است این طرح که به نام مبارک شهید سلیمانی است تا به امروز با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد آورده از محل اعتبارات تخصیصی و خیرین بزرگوار اجرا شده است.

تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1402 | 143 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری