اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 اردیبهشت 1403

English

خبر

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم

حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر نمود.

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس زنجان به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان ؛ متن کامل این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
معلمی نامی مقدس به بلندای تاریخ است که جایگاه والای آن در فرهنگ ایرانیان همواره با قداست و احترام همراه بوده و همیشه ی تاریخ شایسته سپاس و ستایش بسیارند. این انسانهای فرهیخته در پرتو شمع وجود نازنین خود، در فضای آسمانی تعلیم و تعلم زیباترین جلوه های عشق و ایثار را عاشقانه و عارفانه به تصویر کشیده و امانت دار روح و قلب انسانها هستند.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، شهید آیت الله مرتضی مطهری فرصت مغتنم و ارزشمندی است برای تجلیل و تکریم از فرزانگان و انسان های فرهیخته ای که رسالت گرانسنگ تعلیم و تزکیه فرزندان و ردای پرورش سازندگان جامعه را بر دوش دارند و با تربیت انسان های آگاه و عالم؛ زمینه توسعه، پیشرفت و بالندگی جامعه را نیز فراهم می کنند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌ اله مرتضی مطهری و همه شهدای والا مقام فرهنگی این مناسبت ارزشمند را به محضر معلمین عزیز، دلسوزان فرهنگ آفرین، اساتید گرانقدر و جامعه بزرگ آموزش و پرورش استان زنجان صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات روز افزون همه خدمتگزاران و مجاهدان عرصه آموزش و پرورش را مسئلت می نمایم.
تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1402 | 168 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری