اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

9 اردیبهشت 1403

English

خبر

حمیدرضا خان محمدی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم داوود مرادخانی؛ نامگذاری مدارس به نام شهدای مدافع حرم در کشور

حمیدرضا خان محمدی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم داوود مرادخانی؛  نامگذاری مدارس به نام شهدای مدافع حرم در کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر یک روزه به استان زنجان، با خانواده‌ شهدای مدافع حرم، شهید مرادخانی دیدار و گفتگو کرد.

خان محمدی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را فرصتی مهم دانست و گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در این ماه مبارک خدمت خانواده شهدای مدافع حرم برسیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است که با گذشتن از جان خود به ما درس بزرگی دادند و ضرورت دارد همواره این شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

 وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، اظهار داشت: در نظر داریم سلسله مدارس به نام شهدای مدافع حرم را در کشور ایجاد کنیم.

این مسئول در پایان خانواده شهدا را اسوه صبر دانست و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان عنوان کرد.

 مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این دیدار تصریح کرد: در استان زنجان مدرسه ۱۷ شهریور به نام مقدس شهدای مدافع حرم نامگذاری می شود تا نام این شهدا که چراغ راه ما هستند، همیشه زنده نگه داشته شود. 

وی گفت: این مدرسه جزو طرح های شاخص ما است و امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انشالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است سرهنگ پاسدار داود مرادخانی در۲۱ اسفند۱۳۹۴ به آرزوی دیرینه اش دست یافت و در سوریه به وصال معبود رسید و حسین وار در راه دفاع از حریم زینبی به همرزمان شهیدش پیوست.

تاریخ انتشار : 17 فروردین 1402 | 350 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری