اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

9 اردیبهشت 1403

English

خبر

آموزشگاه استثنایی غنچه گرماب به طور همزمان با ۷ استان کشور افتتاح شد/کسب رتبه دوم استان در پویش ملی "صحن حرم، مدرسه ام"

به مناسبت روز جهانی معلولین، آموزشگاه استثنایی غنچه شهر گرماب استان زنجان(همزمان با ۷ استان کشور، به صورت ویدئو کنفرانس)افتتاح شد.

آموزشگاه استثنایی غنچه گرماب به طور همزمان با ۷ استان کشور افتتاح شد/کسب رتبه دوم استان در پویش ملی "صحن حرم، مدرسه ام"
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در آیین افتتاح آموزشگاه استثنایی غنچه شهر گرماب اظهار داشت: بسیار خرسندم که با افتتاح این آموزشگاه توانستیم قدمی در جهت آموزش و پرورش دانش آموزان دارای شرایط خاص منطقه برداریم.

اسلامی گفت:پروژه مذکور از اعتبارات ملی شروع شد و به نیت امام هشتم ما شیعیان، امام رضا(ع) تحت پویش "صحن حرم مدرسه ام" تکمیل گردید و امروز به طور همزمان ۸ مدرسه در کشور، ذیل همین پویش به بهره برداری می رسد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان بیان داشت:این پروژه با زیربنا ۲۸۲ متر مربع و۱۴۹ متر دیوار کشی و همچنین ۸۲۶ متر مربع محوطه سازی، با اعتبار دولتی ۳۵ میلیارد ریال و اعتبار پویش ملی "صحن حرم مدرسه ام"به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

اسلامی با بیان این که حدود ۱/۲ درصد جمعیت استان زنجان در این پویش شرکت کردند، خاطر نشان کرد: استان زنجان در این پویش ملی با مشارکت بیش از ۱۲۵۰۰ نفر بعد از استان خوزستان، از نظر تعداد مشارکت کننده رتبه دوم را کسب کرد و همچنین از نظر درصد جمعیت مشارکت کننده استانها نیز، بعد از ایلام دوم شد. 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه و پروژه های مشابه، بتوانیم گامی کوچک در جهت رشد و تعالی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دارای شرایط خاص برداریم.

معلولیت محدودیت نیست

حجت‌الاسلام سید اسحاق موسوی امام جمعه گرماب نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولین اداره کل نوسازی مدارس استان، اظهار داشت: افتتاح این آموزشگاه مبارک است و قطعا دانش آموزان منطقه در این مدرسه خواهند توانست با اراده ای آهنین، قله های پیشرفت را برای دستیابی به آرمان های جمهوری اسلامی فتح کنند.

وی با بیان این که معلولیت محدودیت نیست، گفت:تجربه ثابت کرده است که کم کاری یک عضو از بدن مانع رشد و تعالی نیست و انشالله خداوند متعال توفیق عنایت کند تا همواره در مسیر تعالی و بندگی باشیم و این مدرسه، مدرسه ای پر خیر و برکت برای آینده سازان ایران باشد.

شایان ذکر است این مدرسه که به طور همزمان با ۷ مدرسه در کشور افتتاح گردید، با اعتبارات جمع آوری شده در پویش ملی «صحن حرم مدرسه‌ام» تکمیل شد.

گفتنی است پویش «صحن حرم، مدرسه ام» پنجمین پویشی بود که در راستای طرح تحولی «آجر به آجر» طی دو سال اجرا و مقرر شد، عواید و مبالغ جمع آوری شده از این طریق، به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور شود.این هشت مدرسه در استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، ایلام، خوزستان، قم، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری واقع شده اند.
تاریخ انتشار : 15 آذر 1401 | 284 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری